Shifu Plugo Count Chytré počty - Poškozený obal

Prodej skončil - vybrat podobné zboží
Dostupnost
PRODEJ
SKONČIL
Značka
Kód výrobce
SHI PS-SHIFU-020_OBAL
vrácení zboží
60 dní na vrácení zboží

Shifu Plugo Count Chytré počty - Poškozený obal

Plugo je interaktivní vzdělávací hra k tabletu využívající technologii rozšířené reality. O akci a zábavu jde především, protože vše, co děti na magnetické podložce postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.

A tak si děti ani neuvědomují, že dobrovolně řeší matematické, jazykové, logické a tvůrčí úkoly. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a matematikou využívá hravý a nápaditý přístup.

Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let, takže spolehlivě zabaví sourozence i kamarády.

Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře.

Set Plugo Count promění matematiku na zábavnou disciplínu tím, že příklady propojí s reálnými každodenními úkoly a pomůže dětem lépe se orientovat v matematických pojmech.

Aktivní výuková hra k tabletu

Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Hry Plugo vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.

Jak Plugo funguje?

  • Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž na jedné straně uchytíte tablet (jde to i s krytem) a na druhé skládáte dílky podle zvolené hry.
  • Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím sestavování.
  • Řeší početní úkoly.

Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů.

Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.

Co má STEM společného s hračkami?

Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a podporuje je v používání nových vědomostí v každodenním životě.

STEM hračky Shifu

  • přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
  • zlepší orientaci v moderních technologiích
  • a podporují děti v použití získaných znalostí v každodennm životě.

Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo staví potrubí, díky němuž uhasí oheň, vždy aktivně k řešení používají ruce. Při sestavování příkladů si uvědomují důležité prostorové souvislosti.

Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:

  • více se soustředit na úkol
  • snáze získat znalosti a dovednost
  • lépe si vše zapamatovat

Děti si s Plugo zdokonalí:

  • matematiku
  • kritické myšlení
  • řešení problémů
  • logické uvažování
  • prostorovou orientaci
  • kreativitu
  • samostatnost při zpracování úkolů

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít.

Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie.

  • Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
  • Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
  • Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
  • Synchronizujte své Plugo sestavy
  • Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
  • A s výběrem hry už si poradí děti samy...

Shrnutí vlastností

  • Sada Plugo Count obsahuje 2 části (podložku, matematickou hru)
  • Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
  • Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
  • AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
  • Kontinuální zpětná vazba
  • Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
  • Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
  • Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
  • Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
  • Kompaktní odolné díly stavebnice
  • Zábavné výukové hry k sadám v bezplatné aplikaci
  • Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

Obsahuje:

  • Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu.
  • Sada Plugo Count obsahuje: 1 stojan na čísla, 2 sady číslic 0 – 9, 4 znaménka (+,-, /, x)

Kompatibilita systému se zařízeními iOS:

  • iPad 3. generace a novější
  • iPad Mini 2 a novější
  • iPad Air – všechny modely
  • iPad Pro – všechny modely, kromě iPad Pro 12,9"
  • iPhone 6 a novější Android 2015 a novější, min. 2GB RAM: Tablety Samsung, Lenovo, Smartphony Samsung.
  • Nepodporuje Kindle

Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic.

Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.

Věk: 4+
Rozměr balení: 33,5 x 15 x 13,5 cm

POŠKOZENÝ OBAL - Jedná se o nové zboží s plnou záruční dobou, nemusí být však v originálním obalu, případně originální obal může být poškozen.

Vhodné od 4 let
Pohlaví Unisex
Věk Předškolák (3-5 let), Školák (6-11 let)

Dotaz k produktu